Ποδοσφαιρικές διαφημίσεις που έμειναν στην ιστορία (vids)

Το ποδόσφαιρο θέλοντας και μη, από ένα σημείο και έπειτα μετατράπηκε σε εμπορικό προϊόν. Έτσι, από ένα προϊόν δεν θα μπορούσαν να λείψουν, κατά καιρούς, οι διαφημίσεις.

Διάφορες παγκόσμιες εταιρείες, κυρίως ένδυσης, προωθούσαν την καμπάνια τους μέσω διαφημίσεων και κάποιες από αυτές άφησαν εποχή.

Ο λόγος; Η συμμετοχή, φυσικά, αστέρων της εκάστοτε εποχής σε συνδυασμό με τα πιο ευφάνταστα σενάρια. Εμείς συγκεντρώσαμε κάποιες από τις πιο εντυπωσιακές και σας τις παρουσιάζουμε.

Απολαύστε:

Το 1994 οι τοίχοι όχι μόνο είχαν αυτιά, αλλά παίζανε και ποδόσφαιρο. Ο Καντονά ξεκινάει το ταξίδι της μπάλας το οποίο τελειώνει στα χέρια του άλλοτε διεθνή τερματοφύλακα του Μεξικό, Κάμπος.

 

Το 1996 η ανθρωπότητα βρίσκεται υπό τον κίνδυνο των δαιμόνων. Στο Κολοσσαίο , ο Καντονά, με τη βοήθεια των Ρονάλντο, Κλάιφερτ, Κάμπος, Μαλντίνι κι άλλων, σηκώνει το γιακά και το παίρνει «πάνω» του, διαλύοντας το δαίμονα και τα… φτερά του.

 

Πάμε δύο χρόνια αργότερα, σε μια διαφήμιση της Nike που έχει χαρακτηριστεί από αρκετούς ως κορυφαία. Εκεί, ο Ρονάλντο και η υπόλοιπη παρέα της Βραζιλίας μετατρέπει το αεροδρόμιο σε… Μαρακανά και οι ντρίπλες δίνουν και παίρνουν. Βέβαια, το τελείωμα που έκανε το «φαινόμενο» δεν ήταν και το… καλύτερο.

 

2000 και μια επίλεκτη ομάδα με επικεφαλής τον προπονητή Φαν Χάαλ, έχει ως στόχο να κλέψει μια μπάλα από ένα κτήριο γεμάτο ρομπότ. Τελικά, οι Ντάβιντς, Φίγκο, Τότι, Τουράμ, Γκουαρδιόλα κα. βγάζουν όλη τους την τέχνη και πετυχαίνουν την αποστολή!

 

Η Pepsi το 2001 δημιουργεί μια διαφήμιση… ΕΠΟΣ! Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ παίρνει την άγουσα για τα αποδυτήρια. Τότε συναντάει ένα παιδάκι και δεν χάνει την ευκαιρία να ξεδιψάσει από το αναψυκτικό που πίνει. Ο μικρός ζητάει τη φανέλα, αλλά για άλλον σκοπό από αυτόν που φανταζόταν ο Άγγλος ποδοσφαιριστής.

 

Το 2001 φαίνεται να ήταν η χρονιά του Μπέκαμ στις διαφημίσεις. Ο Άγγλος συμμετέχει σε ακόμα μια, ξανά για την Pepsi, όπου αυτή τη φορά μετατρέπεται σε παικτάκι από ξύλινο ποδοσφαιράκι, αντιμετωπίζοντας μαζί με τους συμπαίκτες του την ομάδα της Γιουβέντους. Έπαθλο του αγώνα ένα μπουκάλι του γνωστού αναψυκτικού, αλλά η μοίρα τους έπαιξε άσχημο παιχνίδι, αφού καμία από τις δύο δεν τη γεύτηκε.

 

2002 και στο πλαίσιο του Μουντιάλ με διοργανώτριες τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, το γνωστό αναψυκτικό δημιουργεί μια διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Ρομπέρτο Κάρλος. Ο Βραζιλιάνος χρησιμοποιεί έναν ευφυή τρόπο ώστε να σκοράρει.

 

Παραμένουμε στο 2002, με την Pepsi να δημιουργεί μια διαφήμιση που θα προβαλλόταν στη χώρα της Γαλλίας. Εκεί οι Μπέκαμ, Ραούλ, Ρομπέρτο Κάρλος, Βερόν, Πετίτ, Ρουί Κόστα και Ντάβιντς κάνουν το… λάθος να τα βάλουν με μια ομάδα, διψασμένων, παλαιστών σούμο. Η κατάληξη όχι θετική για τους αστέρες της στρογγυλής θεάς.

 

Ο Καντονά ως διοργανωτής ενός μυστικού τουρνουά ποδοσφαίρου που διεξάγεται σε κλουβί, βλέπει μεγάλους ποδοσφαιριστές να αγωνίζονται σε τριάδες. Στη διαφήμιση της Nike το 2002 και ποιοι δεν συμμετέχουν. Κρέσπο, Μεντιέτα, Ροσίντσκι, Καναβάρο, Φέρντιναρντ, Ροναλντίνιο, Φίγκο, Ρονάντο, Ρομπέρτο Κάρλος, Ντάβιντς, Σχόουλε, Φαν Νιστερλόι και Τότι μεταξύ άλλων. Τελικά, μια τριάδα άτυχων ποδοσφαιριστών καταλήγει στη… θάλασσα.

 

2003 και οι Καουμπόηδες της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα βρεθούν αντιμέτωποι με αυτούς της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Μπέκαμ ετοιμάζεται να «μονομαχήσει» απέναντι στον Ίκερ Κασίγιας, αλλά ο Άγγλος επιλέγει έναν… ύπουλο τρόπο να σκοράρει. Τότε εμφανίζεται ο Ρομπέρτο Κάρλος!

 

Το 2004 η Pepsi δημιούργησε μια διαφήμιση που προβλήθηκε σε πολλές χώρες. Σ’ αυτή, Μπέκαμ, Ροναλντίνιο, Ραούλ, Ρομπέρτο Κάρλος και Τότι, μεταφέρονται στο Μεσαίωνα όπου ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν μια ομάδα ιπποτών, τους οποίους τελικά κατατροπώνουν.

 

Σε μια «χορταστική» διαφήμιση της Nike το 2004, αστέρες της Βραζιλίας αντιμετωπίζουν αυτούς της Πορτογαλίας, εντός και εκτός γηπέδου. Μετά από πολλές ντρίπλες, πάσες και συνδυασμούς το… πάρτι των διεθνών τελειώνει με ένα τάκλιν του διαιτητή στον Ροναλντίνιο που είναι για… κόψιμο καριέρας.

 

Από το Euro 2004, δεν θα μπορούσε να λείπει διαφήμιση της Adidas. Οι Ζιντάν, Τρεζεγκέ, Μπέκαμ, Καν, Ντελ Πιέρο, Βϊερά, Μπάλακ κα. ξεκινούν το ταξίδι τους για τη Λισαβόνα με… βέσπες. Φυσικά, εκείνη τη χρονιά φύγανε και με… βέσπες, αφού η Εθνική Ελλάδος κατέκτησε το Ευρωπαϊκό.

 

Μουντιάλ 2006, με την Adidas να δημιουργεί μια όμορφη διαφήμιση. Δύο νεαρά παιδιά είναι έτοιμα να τεθούν αντιμέτωπα σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και αρχίζουν να διαλέγουν τις ομάδες τους, που αποτελούνταν από κορυφαίους ποδοσφαιριστές. Ανάμεσα τους και δύο παλαίμαχοι, Πλατινί και Μπεκενμπάουερ.

 

Τέσσερα χρόνια μετά, η Nike δημιουργεί μια διαφήμιση ενόψει του Μουντιάλ 2010. Μεταξύ άλλων συμμετέχουν και δύο αθλητές εκτός του χώρου του ποδοσφαίρου και συγκεκριμένα οι Κόμπι Μπράιαντ και Ρότζερ Φέντερερ.

 

Μένουμε στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής 2010, με τη διαφήμιση της Pepsi που προβλήθηκε σε πολλές χώρες. Ντρογκμπά, Κακά, Ανρί, Αρσάβιν, Λάμπαρντ και Μέσι παίζουν με διαφορετικούς κανόνες και σ’ ένα… κινούμενο γήπεδο, με τον Αργεντινό να… χάνεται σε κάποια στιγμή.

 

Μουντιάλ 2014 και η διαφήμιση της Nike για τη διοργάνωση είναι πολύ ξεχωριστή. Με προπονητή τον Ρονάλντο, οι αστέρες επιστρέφουν στο ποδόσφαιρο με σκοπό να κερδίσουν τους κλώνους. Με το Νεϊμάρ να βγάζει συνέχεια… σέλφι!

Please follow and like us:
0