Σαπεκοένσε: Όταν ο θάνατος έγινε κερδοφόρο προϊόν

Σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται τρεις μήνες από το δυστύχημα στην Κολομβία, που στοίχισε τη ζωή σε 71 ανθρώπους και συγκλόνισε παγκοσμίως. Κάποιοι, ωστόσο, λίγες ημέρες μετά το γεγονός μετέτρεψαν το τραγικό αεροπορικό συμβάν σε εμπόριο.

Ανάμεσα στους νεκρούς βρισκόταν και η αποστολή του Βραζιλιάνικου συλλόγου, Σαπεκοένσε, η οποία ξεκληρίστηκε.

Έπειτα ακολούθησαν ανθρώπινες ιστορίες των αποθανόντων που γέμισαν θλίψη, κινήσεις αλληλεγγύης άλλων ομάδων στην προσπάθεια τους να βοηθήσουν, ποδοσφαιριστές προθυμοποιήθηκαν να στηρίξουν, αγωνιστικά, τη βραζιλιάνικη ομάδα και γενικότερα υπήρξε ένα ενωτικό κλίμα, το οποίο δεν περιορίστηκε στα όρια της Βραζιλίας, αλλά ταξίδεψε και σε άλλες Ευρωπαϊκές και μη χώρες.

Υπήρξε, παράλληλα, όμως και μια άλλη πλευρά ανθρώπων που κινήθηκε καιροσκοπικά, με την αγορά του ίντερνετ να τους βοηθάει να κινηθούν ανεξέλεγκτα.

Πιο συγκεκριμένα, πολλοί ήταν εκείνοι που εκμεταλλεύτηκαν το μοιραίο αυτό συμβάν και μέσω διαδικτυακών πλατφορμών αγοραπωλησιών, ξεκίνησαν τις πωλήσεις προϊόντων με σκοπό το κέρδος.

Εδώ, να αναφέρουμε πως τα συγκεκριμένα προϊόντα που θα ακολουθήσουν, εμφανίστηκαν στις συγκεκριμένες πλατφόρμες μετά το αεροπορικό δυστύχημα, χωρίς να υπάρχουν από πριν.

Κατά κύριο λόγο αυτά αφορούν μπλούζες, αλλά υπάρχουν και άλλα παραδείγματα, όπως… θήκες κινητών τηλεφώνων και παπούτσια. Κάποια από αυτά, μάλιστα, βγαίνουν και σε… προσφορά.

Επιπλέον, παράλειψη θα ήταν να μην αναφέρουμε πως οι πωλητές αφορούν, κατά μεγάλο ποσοστό ιδιώτες, ενώ ΚΑΜΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ, παρά μόνο μια εξαίρεση, δεν συνδέει την πώληση των προϊόντων με οικονομική στήριξη προς τον σύλλογο της Σαπεκοένσε ή κάπου αλλού.

Με κόκκινο ή μπλέ χρώμα (sold) αναγράφονται οι πωλήσεις του κάθε προϊόντος, κάποιες εκ των οποίων είναι πολύ υψηλές.

Please follow and like us:
0