«Περιπλέκονται» οι ευθύνες γύρω από το δυστύχημα στα Τέμπη, περίπου 120 ώρες μετά τη σύγκρουση των τρένων που άφησαν πίσω τους 57 νεκρούς.
Το πρωί της Κυριακής, το Υπουργείο Μεταφορών έθεσε σε αργία τον επιθεωρητή του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τον σταθμάρχη της Λάρισας, «μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σ. Β. για υπηρεσία στον σταθμό Λαρίσης».
Όμως, ο επιθεωρητής περνά στην «αντεπίθεση», καθώς όπως υποστηρίζει ο ίδιος, σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή – στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος – στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες: ο ένας να σχολάσει στις 23:00, και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 22:00 έως τις 07:00 της επόμενης ημέρας.
Σύμφωνα με τον ισχυρισμό του επιθεωρητή, στη βάρδια έπρεπε να είναι δύο σταθμάρχες, ο ένας εμπειρότερος και δεύτερος ο 59χρονος. Ωστόσο ο πρώτος και εμπειρότερος δεν ήταν – κατά τα φαινόμενα – στο πόστο του.
Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται πως ευθύνη φέρει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να «κινητοποιήσει» και τον σταθμάρχη της Λάρισας.
Ο επιθεωρητής, ο οποίος όπως ανέφερε νωρίτερα ο ΣΚΑΙ ζήτησε και πήρε αναρωτική άδεια ενός μηνός την ώρα που είχε φανεί το μέγεθος της τραγωδίας στα Τέμπη, υποστηρίζει πως η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών να τεθεί σε αργία, στερείται νομικής βάσης και περιμένει την επίσημη αιτιολογία της απόφασης αυτής, ώστε να προχωρήσει στις επόμενες κινήσεις του.
Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις