Από το 2014, που ξεκίνησε το λανσάρισμα της DS Automobiles, η premium γαλλική μάρκα έχει θέσει την ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Είναι ο πρώτος premium κατασκευαστής αυτοκινήτων που συμμετείχε στη Formula E και αξιοποίησε την επιτυχία της στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων για να υποστηρίξει την έρευνα στην ηλεκτροκίνηση και να αναπτύξει την βιώσιμη κινητικότητα. Από το 2019, η μάρκα παρουσίασε μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα ενώ από το 2020, είναι η μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Η μετάβαση επιταχύνεται, καθώς από το 2024, κάθε νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας θα είναι μόνο αμιγώς ηλεκτρικό. Για να διατηρήσει την θέση της στην αγορά της ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία βασίζεται στην τεχνογνωσία του τμήματος εξέλιξης των ηλεκτρικών μοντέλων DS Performance. Τελευταία δημιουργία του εξειδικευμένου τμήματος είναι ένα πρωτότυπο που λανσάρει πολλές καινοτομίες. Στόχος της μάρκας είναι να δοκιμάσει τις νέες τεχνολογίες και να τις μεταφέρει στα επόμενα μοντέλα της σειράς E-Tense. Το DS E-Tense Performance, λανσάρει ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα, με σύστημα μετάδοσης της κίνησης από μονοθέσιο της Formula E.
Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι σε θέση να εγγυηθεί την καλύτερη δυνατή πρόσφυση σε δρόμους και σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, αναφέρει η μάρκα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που δίνουν συνδυασμένη ισχύ 600 kW (250 kW εμπρός και 350 kW πίσω) που αντιστοιχεί σε 815 ίππους. Αν και διατηρεί το σύστημα πέδησης με δίσκους και τακάκια για ασφάλεια, χρησιμοποιείται μόνο το σύστημα αναγέννησης για το φρενάρισμα. Η μπαταρία είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη του πρωτότυπου αυτοκινήτου. Είναι συμπαγής και στεγάζεται σε σύνθετο πακέτο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμινίου, σχεδιασμένο από την εταιρεία. Τοποθετήθηκε σε κεντρική πίσω θέση για βέλτιστη κατανομή βάρους. Το πιλοτήριο έχει σχεδιαστεί για τη συλλογή δεδομένων. Τα μπάκετ καθίσματα και το τιμόνι της Formula E συμβάλουν στη δημιουργία ενός ξεχωριστού περιβάλλοντος. Από τον Φεβρουάριο του 2022, η εταιρεία ξεκινά τις πρώτες δοκιμές με το πρωτοτυπο μοντελο.
Ο Jean-Éric Vergne και ο Antonio Felix da Costa, αμφότεροι πρωταθλητές της Formula E, θα εναλλάσσονται στο τιμόνι του πρωτοτύπου για να ολοκληρώσουν την ανάπτυξή του, πριν ξεκινήσουν δοκιμές σε πίστες και ανοιχτούς δρόμους. Στη συνέχεια θα αποκαλυφθούν τα πραγματικά δεδομένα απόδοσης από την εταιρεία.