Ερωτήματα δημιουργούνται από το γεγονός πως στην επιτροπή έρευνας για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη από το γεγονός ότι τα δύο από τα τρία μέλη της επιτροπής είχαν διατελέσει στελέχη σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος την περίοδο 2010-2015 έχει διατελέσει Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ, το τρίτο μέλος, ο Βασίλης Προφυλλίδης έχει διατελέσει συνεργάτης του Υπουργείου Μεταφορών, του Υπουργείου Δημοσίων Έργων, του ΟΣΕ, του Δήμου Θεσσαλονίκης, των Γαλλικών Σιδηροδρόμων.
Με δεδομένο ότι τα προβλήματα στο ελληνικό σιδηρόδρομο είναι διαχρονικά, τι θα γίνει αν η επιτροπή διαπιστώσει στα αίτια προβλήματα παρελθόντων χρόνων (που υπάρχουν); Έτσι μπορεί να φτάσουμε στο σημείο τα δύο από τα τρία μέλη της «ανεξάρτητης» αρχής να βρεθούν ελεγχόμενοι για παραλήψεις και αστοχίες.
Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ
Οργή ΣΥΡΙΖΑ για την τριμελή επιτροπή που θα διερευνήσει τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη τονίζοντας σε ανακοίνωσή του ότι «δεν χαίρει καμίας διακομματικής συναίνεσης και προφανώς δεν μπορεί να θεωρηθεί υπερκομματική επιτροπή».
«Η ανακοίνωση των εκλεγτών εμπειρογνωμόνων της κυβέρνησης δεν χαίρει καμίας διακομματικής συναίνεσης και προφανώς δεν μπορεί να θεωρηθεί υπερκομματική επιτροπή.
Αν η κυβέρνηση ήθελε διακομματική επιτροπή θα μπορούσε να ζητήσει προτάσεις από όλα τα κόμματα.
Αυτό που επιθυμεί όμως είναι ένα βολικό προεκλογικό πόρισμα που θα επικυρώνει την ετυμηγορία που ήδη έχει βγάλει στο διάγγελμά του ο κος Μητσοτάκης: Ότι όλα είναι ένα «τραγικό ανθρώπινο λάθος» και «διαχρονικές οι ευθύνες».
Τα αίτια όμως που οδήγησαν στην τραγωδία δε θα μείνουν στο σκοτάδι. Θα διερευνηθούν όχι από τις Επιτροπές που ορίζουν οι ελεγχόμενοι, αλλά από τις αρμόδιες Αρχές».
Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις