Μετά από την συνεργασία της Mitsubishi με την Renault και την Nissan έχουμε το πρώτο “παιδί” της Ιαπωνικής εταιρίας στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Η νέα γενία του ASX βασίζεται στην πλατφόρμα CMF του ομίλου και στην πραγματικότητα στο Renault Captur από το οποίο δεν μπορεί και κρύψει τις επιρροές του.
Όπως όλοι περιμένετε οι κινητήρες που θα φορεθούν στο νέο Mitsubishi είναι αυτοί που διατίθενται και στην περίπτωση του Captur. Ξεκινάμε με έναν 1.0 Turbo βενζίνης και απόδοσης 90ps, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ ανεβαίνοντας συναντάμε έναν 1.3 Turbo με απόδοση 140ps και ήπιο υβριδικό σύστημα που θα μπορεί να συνδυαστεί με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 7αρι διπλού συμπλέκτη.
Ακόμα θα υπάρξουν και δυο υβριδικές εκδόσεις με κινητήρα 1,6 και δυο ηλεκτροκινητήρες. Στην περίπτωση του Hybrid θα έχει απόδοση 145ps, ενώ στο Plug-in Hybrid θα έχουμε 160ps και δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας σε φορτιστή ή σε οικιακή πρίζα. Αυτό θα δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως 50km.