Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, το καλό είναι για όλους. Έχοντας κατακτήσει επάξια μία θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού χάρη στη μοναδική εξυπηρέτηση και την τεράστια ποικιλία προϊόντων υψηλής ποιότητας στις πλέον προσιτές τιμές της αγοράς, η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά, αισίως, 85 συναπτά χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Με το δίκτυό της να ξεπερνά τον εντυπωσιακό αριθμό των 850 καταστημάτων και οδηγό την εμπιστοσύνη 2 εκατομμυρίων και πλέον πιστών καταναλωτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν παύει να συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία και να στηρίζει ενέργειες που στοχεύουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τον σεβασμό στο περιβάλλον, καθώς και τη γενικότερη ανάπτυξη της κοινωνίας και οικονομίας.
Στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος δημοσιεύει τον Εταιρικό Κοινωνικό της Απολογισμό, παρουσιάζοντας τις δράσεις, τους στόχους και τα επιτεύγματά της ως προς το περιβάλλον, την κοινωνία και τον άνθρωπο.
Η επιχειρηματική ηθική της ΑΒ Βασιλόπουλος
Διατηρώντας την επιχειρηματική ηθική της σε υψηλά επίπεδα και διασφαλίζοντας ότι οι προμηθευτές της πράττουν αναλόγως, η ΑΒ Βασιλόπουλος διατηρεί τον αυστηρό έλεγχο της προέλευσης κάθε προϊόντος που προσφέρει προς πώληση, φροντίζοντας, παράλληλα, για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο το εύρος της αλυσίδας εφοδιασμού της.
Με σαφείς πολιτικές ασφαλείας, τακτούς ποιοτικούς ελέγχους και ενδελεχείς διαδικασίες με στόχο την ορθή λειτουργία στο σύνολο των καταστημάτων, αποθηκών και προμηθευτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος μεριμνά ώστε όλα τα προϊόντα της να πληρούν τις ύψιστες προδιαγραφές ποιότητας.
Τα επιτεύγματα της εταιρείας για το 2023
Λαμβάνοντας υπόψιν τόσο την επιχειρηματική ηθική και δεοντολογία, όσο και κάθε έναν από τους στόχους του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη, η ΑΒ Βασιλόπουλος φροντίζει ώστε κάθε εταιρική δράση της για το καλό της κοινωνίας να έχει μακροπρόθεσμη αξία, κάνοντας, έτσι, τη διαφορά καθημερινά. Στο πλαίσιο αυτό, τα επιτεύγματα της εταιρείας για το έτος 2023 ήταν τα εξής:
Δράσεις για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με έργα που στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας των εγκαταστάσεων και στη χρήση ψυκτικών μέσων με χαμηλό δυναμικό πλανητικής υπερθέρμανσης (GWP)
Δράσεις για μείωση της σπατάλης τροφίμων και πλαστικού, με στόχο τη μείωση 50% μέχρι το 2025
570.000 ευρώ συνολικά σε δωρεές, για τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας
Πάνω από 13,8 εκατομμύρια γεύματα σε τοπικούς φορείς μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων «Τρόφιμα Αγάπης», αξίας πάνω από 5,8 εκατομμυρίων ευρώ
13η χρονιά Εθελοντισμού ΑΒ, με πάνω από 5.000 συνανθρώπους από την ΑλφαΒητική οικογένεια
456.996 συνολικές ώρες εκπαίδευσης στους εργαζομένους της
Συνεχής επένδυση στους Έλληνες παραγωγούς και την τοπική οικονομία, με το 80% των προμηθευτών της εταιρείας να είναι τοπικοί παραγωγοί
Ανακύκλωση πάνω από 3 εκατομμυρίων συσκευασιών μέσω των πρωτοποριακών στην Ευρώπη Κέντρων Ανακύκλωσης ΑΒ (Ατομικό Σύστημα Ανακύκλωσης)
109.709 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα μέσα από το πρόγραμμα «ΔΙΑΤΡΟΦΗ»
18,85 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές στους ανθρώπους της ΑΒ και επιπλέον 8,2 εκατομμύρια ευρώ σε μορφή πόντων
7.350 επισκέπτες στο Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης
Εκπαίδευση 4.500 παιδιών στην υγιεινή διατροφή, μέσα από το διαδραστικό πρόγραμμα Διατροφοπεριπέτειες
Προώθηση υγιεινών επιλογών, καθώς και βιώσιμων πρακτικών στη γεωργία και την ιχθυοκαλλιέργεια, διασφαλίζοντας, παράλληλα, τον ποιοτικό έλεγχο και τη βιωσιμότητα στα προϊόντα
Επωφελήθηκαν 26.717 παιδιά από την αναβάθμιση υπηρεσιών σε Νοσοκομεία, μέσω των δωρεών της ΑΒ
Τα βραβεία και οι διακρίσεις
Η προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος τόσο στους πυλώνες του Περιβάλλοντος, της Κοινωνίας και της Ηθικής, όσο και στους ίδιους της τους ανθρώπους, δεν περνά απαρατήρητη. Οι διαρκείς προσπάθειες της εταιρείας για την οικοδόμηση ενός καλύτερου αύριο κέρδισαν συνολικά 50 διακρίσεις και βραβεία σε Ελλάδα και εξωτερικό, μέσα στο 2023, με προεξέχοντα εκείνο του Κορυφαίου Εργοδότη της χώρας για το 2024 από το Top Employers Institute, τα 10 βραβεία που απέσπασαν διάφορα προγράμματα της εταιρείας στα Supermarket Awards 2023, καθώς και τα 3 Gold βραβεία στα Diversity & Inclusion Awards 2023 για τα προγράμματα Ισότητας και Υγείας της εταιρείας.
Παράλληλα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της εταιρείας διακρίθηκαν με 7 βραβεία στα World Quality Awards 2023, με την μάρκα «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη» να κερδίζει το Gold βραβείο στα Retail Business Awards 2023, στην κατηγορία Private Label. Τέλος, η εταιρεία διακρίθηκε ως Winner στα Energy Mastering Awards 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και λειτουργία των καταστημάτων της, ενώ κέρδισε Platinum & Gold βραβεία τόσο στα Supply Chain Awards 2023, για το Dark Store του e-shop, όσο και στα Green Awards 2023, για το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης.
Η δέσμευση για τη συνέχεια
Η αφοσίωση στην κοινωνία και η συνεπής προσφορά στο κοινωνικό σύνολο συνιστά ένα διαρκές ζήτημα επαγρύπνησης, το οποίο είναι βαθιά χαραγμένο στην εταιρική ταυτότητα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία δεν επαναπαύεται σε όσα έχει ήδη πετύχει.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται πως θα εξακολουθήσει να ανταποκρίνεται σε κάθε νέα ανάγκη της κοινωνίας μας, με τις ηθικές αξίες της να βάζουν τον ακρογωνιαίο λίθο στη δέσμευσή της να συνεχίσει να κάνει αυτό που είναι σωστό, κάθε μέρα. Όπως ακριβώς πράττει τα τελευταία 85 χρόνια.
To άρθρο ΑΒ Βασιλόπουλος: Η εταιρεία δημοσιεύει τον Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό της για το 2023 δημοσιεύτηκε στο NewsIT .