Το 2024 ήταν η χρονιά της Μαρίνας Σάττι με την τραγουδίστρια να ξεχωρίζει και να αποκτά όλο και περισσότερους φίλους.
Η Μαρίνα Σάττι εναι το πρόσωπο που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google για το 2024! Η τραγουδίστρια, η οποία θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηρίσει το 2024 ως την καλύτερη χρονιά της καριέρας της, ανακηρύχθηκε ως το most searched-for άτομο για το ελληνικό κοινό της Google!
Η αρχή έγινε με τη συμμετοχή της στη Eurovision 2024 και με το ZARI, το οποίο από τη μέρα της κυκλοφορίας του έγινε αμέσως viral τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη πολύ πριν την εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή του μουσικού διαγωνισμού! Το ZARI, το τραγούδι με το οποίο εκπροσωπήθηκε η χώρας μας στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, αποτελεί παράλληλα και το πρώτο κομμάτι στην ιστορία της σύγχρονης δισκογραφίας με ελληνικό στίχο που καταφέρνει να μπει στα παγκόσμια charts.
Την ίδια περίοδο, η Μαρίνα Σάττι είχε καταφέρει να γίνει η no.1 Spotify Artist μετρώντας πάνω από 1.5 εκ. μηνιαίους ακροατές, μια επιτυχημένη περιοδεία σε Ευρώπη, Ελλάδα και ΗΠΑ με δεκάδες sold out, ένα πολυπλατινένιο album με 7 βραβευμένα τραγούδια και πολλά ακόμα κατορθώματα στα εγχώρια και διεθνή ψηφιακά μουσικά καταστήματα και charts!
Ενδεικτικό είναι πώς το ZARI έχει συγκεντρώσει 18 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, ενώ η εμφάνιση της Ελληνίδας performer στον τελικό της Eurovision έχει ξεπεράσει τις 10 εκατομμύρια προβολές.
Αυτό, όμως, ήταν μόνο η αρχή για τη Μαρίνα Σάττι, αφού μόλις επέστρεψε από το Μάλμε της Σουηδίας φρόντισε να ταρακουνήσει… ξανά τη μουσική βιομηχανία της Ελλάδας με την κυκλοφορία του ανατρεπτικού EP της με τίτλο PO.P., το οποίο έφτασε στην 8η θέση στο παγκόσμιο top-10 των Debut Albums του Spotify!
Τραγούδια όπως το LALALALA, αλλά και το MIXTAPE έγιναν αμέσως viral, σάρωσαν στο YouTube (14 εκατομμύρια και 3 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα) και έγιναν σύνθημα στα χείλη πολλών ανθρώπων, μέσα από τα Social Media.
Όλα αυτά, ενώ σημείωνε το ένα sold-out μετά το άλλο, σε κάθε της εμφάνιση κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής της περιοδείας το καλοκαίρι σε ολόκληρη την Ελλάδα!
Κι όμως αυτά δεν ήταν τα μοναδικά projects που είχε να μας παρουσιάσει η Μαρίνα Σάττι μέσα στο 2024.
Αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά το πόσο πολύπλευρη καλλιτέχνης είναι, κυκλοφόρησε το Ah THALASSA, ένα τραγούδι φόρο τιμής στους τουλάχιστον 29.984 καταγεγραμμένους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους στη Μεσόγειο μόνο την τελευταία δεκαετία – ανάμεσά τους 1.274 παιδιά.
Μάλιστα, όπως η ίδια έχει πει: «Αληθινός καλλιτέχνης είναι αυτός που αφουγκράζεται και απηχεί την εποχή του».
Κι αυτό ακριβώς έκανε, δωρίζοντας τα έσοδα από το μουσικό βίντεο του Ah THALASSA για να υποστηρίξει το έργο της Ύπατης Αρμοστείας για τα παιδιά πρόσφυγες.
Και λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2024, η Μαρίνα Σάττι αποφάσισε να κλείσει τη χρονιά, όπως ακριβώς την ξεκίνησε: με κρότο!
Αυτός ο κρότος έχει το όνομα «Ανατολή» και είναι το νέο της τραγούδι, το οποίο μόλις κυκλοφόρησε, σημειώνοντας πρωτοφανή επιτυχία.
Το «Ανατολή» κατάφερε από τις πρώτες ώρες κυκλοφορίας του να μετρά χιλιάδες πρώτες ακροάσεις. Μάλιστα, το teaser video που αναρτήθηκε λίγες εβδομάδες νωρίτερα από τη Μαρίνα Σάττι στους προσωπικούς της λογαριασμούς αγγίζει μέχρι στιγμής τις 11 χιλιάδες πρωτότυπα videos χρηστών στο TikTok, με τους θαυμαστές της να δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο αντλώντας έμπνευση από το ρεφρέν του Ανατολή. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι πλήθος χρηστών έχει δημιουργήσει εκ νέου πρωτότυπα videos κι από άλλα σημεία του τραγουδιού, αποδεικνύοντας ότι η δυναμική του νέου της single είναι τεράστια.
To άρθρο Η Μαρίνα Σάττι το πρόσωπο με τις περισσότερες Google αναζητήσεις στην Ελλάδα για το 2024 δημοσιεύτηκε στο NewsIT .