Σε ηλικία μόλις 36 ετών, η διάσημη influencer σε θέματα ομορφιάς από την Τυνησία, Farah El Kadhi, άφησε την τελευταία της πνοή στη Μάλτα ενώ απολάμβανε τις διακοπές της.
Η σορός της εντοπίστηκε σε γιοτ, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα Daily Mail προσθέτοντας ότι η άτυχη κοπέλα φέρεται να υπέστη καρδιακή προσβολή.
Η 36χρονη Farah μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Mater Dei στην πόλη Msida, στα ανατολικά του νησιού, αφού βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις της στο γιοτ στις 17 Ιουνίου.
Ωστόσο, οι τιτάνιες προσπάθειες των γιατρών να την επαναφέρουν στη ζωή αποδείχθηκαν άκαρπες.
Η τελευταία της ανάρτηση στο Ιnstagram ήταν από την Μύκονο στις 7 Ιουνίου όπου η εντυπωσιακή Farah πόζαρε όλο σκέρτσο φορώντας ένα μακρύ φόρεμα σε κόκκινες και λευκές αποχρώσεις.
Η άτυχη γυναίκα συνήθιζε να δημοσιεύει φωτογραφίες της στο σκάφος που ήταν αγκυροβολημένο σε μία μαρίνα στη Μάλτα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της Daily Mail.
Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της Τυνησίας, το άψυχο σώμα της δεν έφερε τραύματα.
Η Farah είχε φθάσει εν πλω στο μικρό νησί για να απολαύσει διακοπές μιας εβδομάδας, γράφουν οι Times της Μάλτας.
Θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή όπως και δικαστική έρευνα για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου της, προσθέτει το δημοσίευμα.
Η συνάδελφος της, Soulayma Hneynia, η οποία ζει στη Μάλτα και συμμετείχε στην πρώτη σεζόν του ριάλιτι «Love Island Malta», ήταν μία από αυτές που επικοινώνησε με την αστυνομία για να δηλώσει την εξαφάνισή της αφού της τηλεφωνούσε συνεχώς και δεν μπορούσε να την βρει.
Η ίδια δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που συνέβη στη φίλη της.
«Το θετικό της πνεύμα άγγιξε όλους όσοι είχαν το προνόμιο να τη γνωρίσουν», υποστηρίζει η Soylayma.
Υπάρχουν επίσης κάποια δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η άτυχη κοπέλα άφησε την τελευταία της πνοή «ειρηνικά στον ύπνο της» ύστερα από καρδιακή προσβολή.
Σύμφωνα με τον λογαριασμό της στο Instagram, η Farah El Kadhi ήταν αρχιτέκτονας στην εταιρεία Key Concept.
Ως influencer σε θέματα ομορφιάς ήταν τόσο δημοφιλής με τους ακολούθους της να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο.
Η Farah είχε την ιδέα να χρησιμοποιήσει την επικοινωνιακή της μαεστρία και δημοφιλία στα social media για την προώθηση του δικού της fashion brand, ονόματι bazarbyfaf.
Υπήρξαν όμως και μεγάλοι οίκοι μόδας που την πλήρωναν αδρά για να προωθήσει τις δικές τους δημιουργίες στο προφίλ της, όπως γράφουν οι Times της Μάλτας.