Θύελλα δυσαρέσκειας προκάλεσε καταγγελία στα κοινωνικά δίκτυα για καφετέρια στη Νέα Σμύρνη που έδιωξε πελάτες επειδή ήταν ηλικιωμένοι.
Σύμφωνα με καταγγελία που έκανε μέσω Facebook ένα πελάτης της εν λόγω καφετέριας, το προσωπικό του μαγαζιού ζήτησε από δύο ηλικιωμένους πελάτες να φύγουν.
Ο αυτόπτης μάρτυρας έγραψε για το περιστατικό στην καφετέρια:
«Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο“. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται”».
Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας Rusty Grail στο Facebook, αναρτήθηκε ένα μακροσκελές μήνυμα, με το οποίο η επιχείρηση ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπεύθυνου, τον οποίο είχε προσλάβει πριν λίγες ημέρες, όπως υποστήριξε.
Πολλοί, ωστόσο, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη που είπε η καφετέρια, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους κάτω από την ανάρτηση «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Σύμφωνα με την καταγγελία, η σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.