Tα plug-in υβριδικά καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά

08/03/2023

Tα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά και περισσότερα καύσιμα από τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης, με τις εκπομπές των ρύπων να είναι 3 έως σχεδόν 4 φορές υψηλότερες από αυτές που αναφέρουν οι κατασκευαστές.

Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά οχήματα που βρίσκονταν σε κίνηση σε καθημερινή βάση.

Τα στοιχεία έδειξαν ότι τα plug-in οχήματα μπορούν να εκπέμπουν έως και 499 γρ διοξειδίου του άνθρακα/χλμ, ενώ το όριο για τους στόλους στην ΕΕ είναι μόλις 95 γρ.

Αιτιολογώντας τα στοιχεία, η Deutsche Umwelthilfe επισήμανε ότι οι μεγάλες διαφορές με τις δηλωμένες εκπομπές που αναφέρουν οι κατασκευαστές δημιουργούνται λόγω των μετρήσεων που έχουν γίνει σε εργαστηριακές συνθήκες και με το γεγονός ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη.

Στην καθημερινή χρήση, αυτές οι ιδανικές συνθήκες δεν υπάρχουν και οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων δεν έχουν πάντα πρόσβαση σε σταθμό φόρτισης ή χρόνο για να πραγματοποιήσουν έναν πλήρη κύκλο φόρτισης και ως εκ τούτου χρησιμοποιούν περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στην περίπτωση των SUV που διαθέτουν μεγάλους κινητήρες, αυτό μεταφράζεται σε πολύ υψηλές εκπομπές ρύπων.

Το αποτέλεσμα μιας άλλης ανάλυσης στην οποία πήραν μέρος 100.000 οδηγοί από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ και την Κίνα έδειξαν ότι οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν την ηλεκτρική ενέργεια μόνο στο 37% των συνολικών αποστάσεων.

Δεν θα πρέπει από την άλλη να παραλείψουμε την μεγάλη προσπάθεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μείωση των εκπομπών ρύπων. ‘

Αλλωστε οι μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της Ευρώπης, γι’ αυτό και η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχίζει να θέτει νέα όρια στις εκπομπές ρύπων.

Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει μείωση κατά 15% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για όλα τα οχήματα έως το 2025, ενώ το πακέτο Fit for 55 προβλέπει μείωση έως και 55% για τα επιβατικά αυτοκίνητα έως το 2030.

Η υλοποίηση αυτών των στόχων συνοδεύεται από αλλαγές στον υπολογισμό των εκπομπών ρύπων, ακόμη και των plug-in υβριδικών, που μέχρι τώρα θεωρούνταν οχήματα χαμηλών εκπομπών.

#ΥΒΡΙΔΙΚΑ #ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ #ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ_ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ #ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 

 

​ 

 

Dnews: Τελευταία νέα και ειδήσεις 

Δημοφιλή Θέματα

Latest from Blog

Άνδρας περπατούσε ολόγυμνος στη λεωφόρο Κηφισού -Έκπληκτοι οι οδηγοί [βίντεο]

Μάρτυρες σε ένα περίεργο θέαμα έγιναν οι οδηγοί που έπρεπε να περάσουν από τον Κηφισό στο ύψος της Λαχαναγοράς, όπου ένας άντρας εθεάθη να περπατάει… γυμνός. Έκπληκτοι οι οδηγοί των αυτοκινήτων έβλεπαν έναν άνδρα να κινείται γυμνός σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους της Αττικής. Περπατούσε χωρίς να φορά…

Βίντεο-σοκ δείχνει τον άγριο ξυλοδαρμό της 14χρονης στη Γλυφάδα

Σοκ και έντονο προβληματισμό έχει προκαλέσει η υπόθεση ξυλοδαρμού της 14χρονης μαθήτριας στη Γλυφάδα. Όπως κατήγγειλε η ίδια συνοδεία του πατέρα της, υποβάλλοντας μήνυση στο ΑΤ Γλυφάδας, το περασμένο Σάββατο το βράδυ στο κέντρο της Γλυφάδας, σε σημείο που είχαν μαζευτεί πολλά παιδιά της ηλικίας της, αρχικά δέχθηκε επίθεση από…

Πώς να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιήσετε το Instagram Avatar στο iPhone

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το Instagram έχει πιαστεί πολλές φορές να καταργεί τις λειτουργίες του Snapchat στο φως της ημέρας και ακόμη και μετά από αυτό, δεν φαίνεται να παίρνει κανένα χάπι για την ανακούφιση. Η Meta κυκλοφόρησε πρόσφατα το Bitmoji, ουπς, τα Avatars στο Instagram, ένα χαρακτηριστικό που υπάρχει στο…