Τέλος παραγωγής για την BMW 520e

15/02/2022

Στην αρένα της ηλεκτροκίνησης έχουν ριχθεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανά τον κόσμο, σε μια προσπάθεια να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου τους, ώστε να γλιτώσουν τα υψηλά πρόστιμα.

Ανάμεσα σε αυτές και η BMW, η οποία δεν επικεντρώνεται αποκλειστικά στα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά έχει στην γκάμα της και κάποιες plug-in υβριδικές προτάσεις, οι οποίες συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Και μολονότι η συντριπτική πλειονότητα των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων της έχει μία πολύ καλή εμπορική πορεία, υπάρχει ένα που δεν έτυχε της αναμενόμενης ζήτησης. Πρόκειται για την έκδοση 520e της Σειράς 5 που, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα, από τον Απρίλιο του 2022 θα απουσιάζει από την γκάμα.

Οι τίτλοι τέλους θα γραφτούν για την έκδοση τόσο για το sedan όσο και το station wagon (Touring) αμάξωμα, με την «αποτυχία» της να αποδίδεται στο ελαφρώς ανίσχυρο κινητήριο σύνολο της.

Μολονότι η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 204 PS, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2,0 λίτρων παράγει μόλις 163 PS. Στα περισσότερα αυτοκίνητα το εν λόγω νούμερο μόνο ως φτωχό δεν θα εκλαμβανόταν, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για την συγκεκριμένη έκδοση, μιας και εφόσον εξαντληθούν τα αποθέματα ηλεκτρικής ενέργειας, θα κληθεί να κινήσει ένα όχημα βάρους σχεδόν δύο τόνων.

Πρόκειται για μια «αδυναμία» που έχει διαγνωσθεί από τους φίλους της βαυαρικής μάρκας, οι οποίοι έδειξαν την πλάτη τους στην 520e.

Η απομάκρυνση της εν λόγω έκδοσης, δεν θα επηρεάσει τις υπόλοιπες plug-in υβριδικές προτάσεις, όπως την 530e των 292 PS και την τετρακίνητη 545e xDrive των 394 PS.

Δημοφιλή Θέματα

Latest from Blog

Η αστεία ιστορία του Ν. Γρίτση με την Α. Δημητρίου: «Είδε οδό Πλουτάρχου στη Γλυφάδα, νόμιζε ότι ήταν από τον Γιάννη και πήρε τηλέφωνο τον δήμαρχο»

Η αστεία ιστορία του Ν. Γρίτση με την Α. Δημητρίου: «Είδε οδό Πλουτάρχου στη Γλυφάδα, νόμιζε ότι ήταν από τον Γιάννη και πήρε τηλέφωνο τον δήμαρχο»…